jderoos.reismee.nl

Van Salt Pier tot Karel's Pier

Gisteren eind van de dag nog afgesproken met Henry om vanochtend te gaan duiken. We hebben afgesproken bij Windsock. Dus nadat ik op Eden mijn spullen heb gehaald, met de spullen op mijn scooter naar Windsock. Gelukkig staan daar flessen, dus dat hoefde niet mee.

Wink
Henry en ik besluiten te gaan duiken bij de Salt Pier. Dit is en blijft een super plek. Zoveel verschillende soorten vissen en schitterend begroeide palen van de pier. Het is opnieuw een lange duik. Dit keer maar lieft 85 minuten.
Surprised

Gelukkig kunnen Fred en hans mijn spullen op de auto mee terugnemen, dat scooterd een beetje makkelijker. In het dorp kom ik Annemieke en Toos tegen bij DIO's, een nieuw koffie en ijssalon. Ik parkeer mijn scooter en drink gezellig een bakkie mee. Je krijgt naast de koffie een klein borrelglaasje met een beetje ijs en een schaaltje slagroom. Doet erg leuk aan en is bovendien heerlijk.

Daarna naar wannadive om mijn spullen te drogen te hangen en dan terug naar de lIzard. Tijd voor een broodje, want ik had geen ontbijt genomen. Daarna lekker lezen een het zwembad. Om een uur of drie nog even wat boodschappen gedaan, bij the warehouse dit keer. De schappen liggen hier vol en de prijzen zijn een stuk lager.

Daarna nog even lekker in de zon met een goed boek, dus de kleur begint al weer te komen, nog geen lobster, maar wel lekkefr gekleurd. Om half zes gaan we met z'n vieren (René, Annemiek en Toos) naar karel voor een borreltje en uiteindelijk blijven hier ook eten. Ik moet zeggen dat het heerlijk was en dan zit je echt op de Pier te eten. Daarna nog even een bak koffie thuis genomen en had ik gelukkig nu voldoende tijd (ben nog niet in sklaap gevallen) voor de beide verhaaltjes. Morgen zal ik kijken voor de eerste foto's.

Trusten allemaal en tot morgen,

Reacties

Reacties

Baukjen

Dat zal wel niet zo lang duren voordat je weer als lobster betiteld wordt ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!