jderoos.reismee.nl

Over een week weer thuis

Ja na 6 weken is het de tijd om de balans op te maken, want nog maar een week te gaan. Wat zeg ik, over een week ben ik al weer een dag thuis. Maandag een rustige dag gehouden. Eerst mail en geskypt met Pa en Ma, Tom, Anneke en Baukjen. Daarna tot na de middag gewerkt aan het ondernemersplan en rond de klok van 3 uur lekker aan de pool gaan liggen. heerlijk een middagdutje gedaan en zo verliep de maandag erg rustig. Er zijn vrienden van rené over uit Nederland en aan het eind van de middag het dorp ingegaan en met hen een hapje gegeten. Het is Regatta (zeilweek) en dit betekent veel standjes met eten op strand. heerlijk bami met kip gehad. Om een uur of 10 waren we weer thuis en nog even kletsen en toen naar bed. De afgelopen dagen gevuld met een rondje belangrijke mensen. Gisteren eerst nog een keer gekeken bij ZZ. Wat mij nu opvalt is dat het erg goed bij staat. Er zal niet erg veel aan gedaan hoeven te worden om te kunnen starten. Wel zullen we natuurlijk alles even grondig bij langs gaan, maar het ziet er gewoon erg goed uit. Natuurlijk wil je alles graag even een nieuwe tint verf geven en de zaken net iets anders inrichten da nu het geval is, maar het is eigenlijk gewoon klaar om te beginnen. Veel foto? gemaakt, dus het thuisfront kan volgende week meekijken. Na dit bezoek ben ik bij Marc en Marlies langsgegaan. Zij wonen op Sabadeco en hier een kop koffie gedronken en genoten van het uitzicht. gezellig zitten bijkletsen en mijn plannen gedeeld. Daarna even terug naar de Lizard en even snel onder de douche. Vanmiddag ga ik nog even langs bij de architekt om de tekeningen die hij heeft gemaakt nog even door te nemen. Ziet er wel goed uit, maar ik zal hier in Nederland nog wel met Inge en Jorn ons eigen idee over heen moeten gaan doen. Om alles even te overdenken ben ik even langs Karel's gegaan, Ik zat hie net toen Annemieke mij een smsje deed om een bak koffie te doen bij Gio's. Dat was natuurlijk gezellig, dus de auto even teruggebracht naar René en na een tweede douche lopend naar het centrum. Annemieke zat er al, dus even kletsen, het wielershirt gegeven wat Sjack en Trix voor haar hadden gekocht op Aruba. Het zat perfect, dus dat was weer mooi meegnomen. Met Annemieke een bak koffie met een stuk vlaai genomen (ik had de lunch vergeten). Dus dat kwam mooi uit. Om 5 uur teruggelopen naar de Lizard, René was nog even met Max uit. Nadat hij terug was, nog even boodschappen gedaan voor het eten, aardappeltjes, salade en een steak. Heerlijk gegeten met een glaasje wijn erbij. Vanochtend eerst weereven de mail etc. gedaan en toen even met judith staan praten. Judith was hier ook in maart en toen was het erg gezellig. De kennismaking was even kort, want ik had om half 10 een afspraak bij Matthieu van Blachi Koko. Hier gezellig zitten kletsen. Nu weer terug en de laatste hand gelegd aan de liquiditeitsbegroting. Morgen een afspraak bij de bank. Dus dit moest nog even klaar. Nu even aan de pool voor waarschijnlijk een middagdutje. Vanavond eten we heerlijke Tuna (tonijn). Heerlijk van de gril. Ayo

Reacties

Reacties

Henri

Hoi Jan,

Ik begin even bij je laatste zin..Tuna?? uit de vriezer? :-) geniet ervan want hij is heerlijk.......

Het is nu vast wat rustiger om je heen. Kun je mooi je plannen overdenken zonder dat wakker wordt van een bommetje...en daar ben je zoals ik lees druk mee bezig. Geniet er nog even van. Groetjes uit het warme Zwolle, ik heb de kachel aan op 30 graden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!