jderoos.reismee.nl

Figurantenrol in Hollywoodfilm

Vrijdagavond werd me een figurantenrol aangeboden in een film. En dat hier op Bonaire, dus dat heb ik natuurlijk niet laten schieten. Dat betekende wel zondagochtend op tijd uit bed, maar eerst even de zaterdag. Gisterochtend na het ontbijt even met Annemiek zitten kletsen onder de palappa. Gezellig met een bak koffie. Daarna even met de auto naar Bona Vista, hier bouwen Marc en Marleen hun nieuwe huis. Ze hebben helaas nog al wat tegenslag. Het huis dat eind eind juli gereed had moeten zijn is dat nu nog niet. Het einde is wel al in zicht, dus dat is het goede nieuws. Maar als zaken verkeerd gaan, gaan ze ook goed fout. Hun container die canuit Rotterdam verscheept moest worden naar Curacao, staat al meer dan 3 weken vast in Colombia. Nu is het goede nieuws, dat deze morgen dan toch aan schijnt te komen in Curacao. Spannend. Na dit bezoek terug naar de Lizard. René is net aan het afsluiten, want vanmiddag gaan we duiken met Arie en Ronald. Ronald is een collega van Sjack. Dus dat is dan ook weer erg grappig. Vorige week zou hij bijna nog langsgekomen zijn toen ik bij Sjack en Trix op Aruba was. We gaan weer naar de oost. Het is windstil, bijna beangstigend als je het water ziet. Hier zijn altijd veel en hoge golven en nu is het vlak.