jderoos.reismee.nl

Een dagje rustig aan

Niets om je ongerust over te maken, maar ik heb last van mijn keel, beetje verkouden en zo. En dat is niet fijn met duiken.

Dus vanochtend maar niet wezen duiken, dat betekende lekker aan het zwembad en dus vanavond een lekker rood gekleurd lichaam. Om 3 uur vroeg René of we toch nog niet een duikje moesten wagen, ik had al eigenlijk de stille hoop hierop.

Uiteindelijk ging het weer allemaal prima, geen last eigenlijk. Niet anders dan dat ik wat langzamer ben gaan afdalen en wat vaker hebt geklaard. Een rustige duik van toch wel weer 70 minuten.

Na het duiken de spullen in de pool bijn René schoongemaakt en even met z'n 3en wat gedronken.

Daarna lekker onder de douche en eten bij Appetite, Nog nooit geweest en volgens Janette en Lukas en Trix en Sjack een aanrader. En dat blijkt, nog nooit zo lekker gegeten op Bonaire.. Een 4 gangen diner. gang 1, asperge met blue stilton, gang 2, op 3 verschillend klaargemaakte stukjes eend, gang 3, zwezerik en gang 4, lekker stukje vlees. Alle gangen waren niet te groot, maar juist goed van formaat. Kortom, een heerlijk diner en niet mijn laatste bezoek aan Appetite. (janette thnaks voor de tip)

Nu lekker slapen en morgen weer een dag. dikke knuffel voor iedereen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!