jderoos.reismee.nl

Invisible, maar o zo zichtbaar !!

Vrijdag, een week zit er op. Maar dat betekent ook nog eens anderhalve week te gaan. Super!!

Toen ik vanochtend wilde vertrekken zei Annemieke dat er op kamer 1 nieuwe gasten waren die graag wilden duiken en zich vanochtend gingen melden bij Wannadive. Ik ben ven naar ze toegelopen en gebraagd of ze inderdaad wilden duiken. Z egaven aan dat ze niet bekend waren op Bonaire en een maar duiksteknummers headden doorgekregen die erg mooi moesten zijn. Ik gaf aan dat ik vandaag een paar duikplekken wilden gaan doen en ze vrogen of we dit gezamenlijk konden doen. uiteraard geen probleem. Ik op mijn scooter en zei even later met hun Kia Pikanto op weg naar Wannadive. Badat ze zich haden ingeschreven zijn we gedriën vertrokken naar Invisible. Nog maar net onder water kwamen we een spotted eagleray tegen. Had ik nog niet gezien deze vakantie en bovendien in december ook niet. Verder verliep de duik prima en het gelukte mij ook prima weer bij de dropoff te eindigen, zodat we precies bij de auto uitkwamen.

Na deze eerste duik hebben we eenbroodje genomen en waren klaar voor duik 2 en 3. Allereerst hebben we 1000 steps gedaan. nu met z'n 4en (Hans was bij ons aangesloten), maar het ademapparaat van wouter begaf het. Hans offerde zich op om een nieuw exemplaar te halen bij Wannadive en Wouter mocht met zijn nexemplaar. Dus opnieuw gedrien zijn we afgedaald en of het lot het zo wilde nu hadden we na enkele minuten een turtle en een stingray in het verzier. Kortom we waren erg gelukkig in ons duiken vandaag. Na deze tweede duik zijn we doorgereden en hebben we La dania's Leap genomen. Dit betekent erin springen en een drift duik naar Karpata.. Een duik die ik nog niet eerder had gedaan. Dus dat is altijd weer leuk. Inmiddels had Hans zich ook weer bij ons aangesloten, dus nu met z'n vieren deze duik gedaan. Hans had zijn apparaat mee om de lion fisch te killen. Dit heeft ook weer 4 exemplaren het leven gekost,.

Teruf bij Wannadive de spullen gespoelt en terug naar de Lizard., Hier even lekker een biertje in de pool. Samen met René, die vandaag hard aan het werk is geweest volgens eigen zeggen. Dit nemen we dan maar aan...!!!

Morgenavond gaan we een avondduik maken, dit onder begeleiding van René. Is ook weer erg leuk.

Vanavond na een lekkere douche even een wijntje bij Karel en daarna lekker eten bij La Guernica. Nu nog even dit verhaaltje en dan weer lekker onder de wol (alhoewel een laken is eigenlijk al te warm)

Weltrusten, maar waarschijnlijk goedemorgen als jullie dit lezen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!