jderoos.reismee.nl

Een rustige zondag

Vandaag wordt een lekker rustig dagje. We beginnen zo met een duik met de zondagclub en daarna lekker relax aan de pool of misschien even naar Sorobon.

Eerst even een ontbijtje. En daarna de spullen klaarmaken. Op zondag gaan we 'altijd' met het groepje dat hier woont duiken. Eef, Bonnie, Mirjam en Eric. We verzamelen om half tien en vertrekken naar Tolo. Het is een rustige duik, maar niet veel speciale dingen gezien. We raken zo langzamerhand verwent en het begint allemaal 'gewoon' te worden.

Aangezien we bij Tolo net op het eenrichtingsverkeer stuk zitten rijden we de terugweg via Rincon terug. De spullen uitspoelen en een duikdate afspreken voor morgen. Bonnie en ik gaan om 10.00 uur duiken.

Ook spreek ik af om maandagavond bij Eric en Mirjam te gaan eten, gezellig.

terug bij The Lizard even een lekker boekje lezen en neem vervolgens afscheid van Wouter en Geert, zij gaan terug naar Curacao.

in de middag ga ik met René en Annemieke even naar Sorobon. Hier beginnen vandaag de world cup surfen. Het is er erg druk. We nemen eerst een drukje bij Marjolein (ik heb 11 jaar geleden nog met en tegen haar getennist in Vriezenveen). daarna ga we even kijken bij het surfen en vervolgens zorgen we dat ons huid weer even een kleurtje erbij krijgt.

Terug bij The Lizard even lekker douchen en s'avonds uit eten bij El Mundo.

Kortom weer een heerlijke dag.