jderoos.reismee.nl

Lucky monday

Maandag de 13e, wat zal deze dag brengen. Nou z'n gewone dagelijke dingen, zo blijkt achteraf. Eerst even een ontbijt en dat om half tien naar wannadive. ik heb vandaag een divedate met bonnie. We gaan naar angel city. nog niet eerder geweest deze vakantie en één van Bonnie haar favouriete steks.

Ik heb mijn teen gestoten dus heb deze in het verband, want zoals je weet, water en bloed gaat niet samen. Dus het stroomde er uit. eenmaal in de duikschoenen, gaat het wel, tot het zoute water er vat op krijgt, maar een miete ben ik niet, dus gewoon doorbijten.

En dit wordt beloond. we hebben een zeer rsutige duik, eerst het eerste rif en dan naar het tweede. Mooi koraal en genieten van de vele kleine dingen. Veel vis en ook grote scholen met grote vis. genieten dus. Op de terugweg komen we op 10 meter op het eerste rif een Frog Fish tegen. dit is bijzonder, want die zie je niet veel. Het is a yellow one. Super gaaf, foto saat al op facebook. op deze site volgt morgen.

Een tweede duik doe ik in de middag met rené. We gaan er halvewege Sweet Dreams en Red Slave in. Het punt waar we vorige week het water uitkwamen.

Opnieuw doen we een drift dive. Na 5 kwartier en veel moois gezien te hebben,m waaronder een Srawled Filefish is ik niet meer kwijtraakte. hij poseerde gewoon voor de foto en het was net of hij wilde zeggen, neem er nog maar één. bovendien was hij zo dichtbij dat hij bijna mijn camera aanraakte. Toen ik mijn vinger uitstak, dacht hij een lekker hapje en knabbelde zelfs bijna aan mijn vinger.

Na deze duik, terug bij de Lizard even lekker opknappen en om 7 uur afgesproken om bij Mirjam en eric (the judge) te gaan eten. heerlijke zalmpasta en griekse salade. Gezellig zitten kletsen en de foto's van de Galapagos eilanden bekeken.

Morgenochtend ga ik met Mirjam duiken bij de black Dungeon. Hier heeft zijn afgelopen zaterdag een haai gezien. Dus hopen dat hij er nog is. Wordt vervolgd

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!