jderoos.reismee.nl

Van glibberige aal tot hete garnaal

Vanochtend had ik afgesproken met Bonnie. We zouden er om een uur of half 10 zijn, dus niet erg vroeg opgestaan. Relax. Ron , Bonnie haar man, ging mee. Niet om te duiken, maar gewoon voor de gezelligheid.

We zijn vertrokken naar Tori's reef. Op zoek naar, ja naar wat eigenlijk !! Gewoon de mooie dingen onderwater. Geen haai of walvis deze keer, gewoon, ja gewoon genieten. We beginnen met Spotted Moray eel, daarna een juvenile, baracuda, nog een moray eel en zo kan ik wel een hele waslijst maken. Het blijft dus mooi, een haai of niet. Een Tarpon of een ....... Eigenlijk maakt het niet uit. De onderwaterwereld is een cadeautje.

Na de duik ga ik even een broodje eten en ga dan op mijn scooter naar jibe City. Had ik misschien beter niet kunnen doen, want mijn neus en voorhoofd zijn wel erg rood geworden en dat terwijl ik toch al zo bruikn ben. Maar ja..........

Op de terugweg in Kralendijk even een ijsje gegeten bij GIO's, de nieuwe koffie en ijsbar in town. Daarna terug naar the Lizard en nog even zwemmen en lezen. Daarna een lekkere douche en samen met Kurt (vaste gast van Curacao) , René en Annemieke een lekker pizza gehaald. René heeft een kaaspizza, één met ham en één met spicy shrimp. Vooral deze laatste is erg lekker.

Nu even de boekhouding bijwerken en dan lekker onder de wol (figuurlijk, een lakentje is eigenlijk al te veel)

Reacties

Reacties

Tom

Hey Pap,

Haha, dus toch nog weer meer verkleurt. Leuk dat je zoveel vissen hebt gezien. Hier alles ook goed, alleen slecht weer. Veel plezier nog.

Gr. Tom

Baukjen

Dus opnieuw Mr. Lobster :-)

Klinkt erg gezellig daar. Geniet ervan!

Zoals Tom al schreef vandaag erg slecht weer hier, na overigens diverse prachtig zonnige en warme dagen.

Gr. Baukjen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!