jderoos.reismee.nl

No Dive no life

Laughing

Dit is de naam van mijn apartementje bij René en Annemieke. A 'true statement', niet echt natuurlijk, maar het geeft wel iets extra's. uiteraard als je hier op bonaire bent.

Ben net opgestaan en zit lekker op mijn porch te genieten van een ontbijtje en een bak koffie (senseo).. Lekker relaxed de dag beginnen., Vanochtend ga ik samen met Emma, Inge en Mirjam op zoek bij Angel City naar de Frof Fish die ik afgelopen maandag met bonnie heb gespot. Ik moet mijn skills als 'divemaster' nu laten zien (geintje). Hij zit op 30 feet diep (ongeveer 9.5 meter) en 35 feet (ongeveer 100 meter) links van de ingangsplaats van Angel City. We zullen zien.

Verder hopen we natuurlijk weer de dolfijnen, eagle ray en manta ray tegen te komen. Allen de eagle ray nog maar één keer gezien deze vakantie. wordt tijd voor een tweede keer.

Maar dat is allemaal morgen (voor jullie pas)

Donderdag met Mirjam gedoken bij Windsock, zij had dar het zeepaardje nog niet eerder gezien deze kon ik gemakkelijk terug vinden, maar dat is dan ook erg simpel. We gingen deze keer rechtsaf i.v.m. de stroming. Nog niet eerder zo gedoken bij Windsock, dus dat is wel weer leuk. Heel veel scholen vis, het is momenteel erg visrijk.

In de middag lekker mijn boek uitgelezen op donkey beach, even wat boodschappen gedaan en om half 6 naar de RumPunch bij Wannadive. De BBQ was er ook, maar die heb ik deze week aan mij voorbij laten gaan. Ik ben na een wijntje bij Karel lekker gegeten bij It rains Fishes. Kortom weer een heerlijke dag. See you tomorrow.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!