jderoos.reismee.nl

Frog fish gezocht

Vanochtend zijn emma, inge en ik (Mirjam is afgehaakt) om kwart voor 10 vertrokken voor onze zoektocht op Angel city naar de Frogfish. Het nieuws van de frog Fish heeft zich al snel verspreid. Het is druk op Angel City, er staan wel al 7 auto's. Gelukkig als wij te water gaan, komen er 9 duikers wer naar boven (de vroege vogels zullen we maar zeggen). We zwemmen naar de drop off en dalen af naar zo'n 9,5 meter en gaan zuidwaarts. Na ongeveer 5 minuten zwemmen spot ik de frog fish. Hij zit nog keurig op dezelfde plek. Super leuk beestje.

Verder op de duik zien we nog een ocean triggerfish en gelukkig weer eens een Spotted eagle ray. Kortom weer een geslaagde duik.

Na de duik lekker weer kalm aan gedaan, lekker aan het zwembad met een boek (beetje benauwd weer vandaag), weinig zon en zelfs aan het eind van de dag een heel klein buitje. Om 5 uur even een bezoekje gebracht aan Karel's.

Aangezien we de duikspullen nog even gaan halen, want morgen wordt een vroeg spectaculaire duik!!!! Lees morgen.

Daarna met René en Annemieke even eten bij La Guernica en om een uur of tien weer terug.

Nu lekker slapen en de wekker om 7 uur