jderoos.reismee.nl

Vaderdag en verjaardag van Annemieke

Het is zondag, dus dat betekent duiken met de crue van Bonaire. Maar eerst even via facebook chatten met de kids. Inge heeft een leuke vaderdagskaart aan mij verstuurd. Super gaaf, ondanks 9000 kilometer uit elkaar toch even gezellig chatten en een kaartje krijgen. thanks jongens.

Inmiddels is het al bijna half tien en dan verzamelen we voor onze duik. We gaan vandaag met z'n drieën, Mirjam, Eric en ik. Bonnie gaat niet mee en Eef is te uitgeput na een gezellige avond.

Mirjam en eric willen graag de frog Fish zien. Dus nogmaals naar Angel City. Ik heb deze keer heel wat meer moeite dan afgelopen keer om hem/haar te vinden. Maar na 50 minuten en vanaf het begin de duik eigenlijk nog een keer op nieuwe gedaan te habben, kan ik 'bangen', want ik heb hem gevonden. Maken een paar leuke foto's, zie de fotoserie voor het resultaat.

Na de duik terug naar de Lizard, want Annemieke zal inmiddels wel terug zijn. Zij is vanochtend samen met Niek (vriendje van haar nichtje - loopt hier stage) een mountainbike tocht gemaakt in het nationaal park Slagbaai.

Klopt, ze zijn net de fietsen aan het schoonmaken. Daarna is het tijd voor de felicitaties en de cadeaus.

Samen met René inmiddels wat plannen aan het maken voor het najaar om smaen te gaan duiken op één van de bovenwindse eilanden.

De middag doen we lekker lui aan het zwembad, zonder zon vanmiddag en een spatje regen, met een temperatuur van 30 graden plus. Aan het eind van de middag gaan we met z'n drieën een verjaardsborrel drinken bij Karel en sluiten we dag af bij Bambu.

Nu net terug voor de fotos en verhalen en dan lekker naar bed.

Morgen laatste dag duiken.