jderoos.reismee.nl

De reis naar Bonaire

Na de laatste voorbereidingen, als je op donderdag hoort dat je vlucht van Curacao naar Bonaire niet gaat, een hotel op Curacao geregelden een nieuwe vlucht geregeldop maandag, de koffer gepakt. De laatste dingen regelen en daarna met de kids vertrokken naar Houten, lekker gegeten bij "Plein 22" en een super gezellig feestje van Richard gehad. Zondagmorgen vertrokken na het feestje van Richard. Ook hij moest er afgelopen week aan geloven 50 jaar. Maar uit ervaring weet ik, het doet geen pijn, het leven gaat gewoon door en er komen weer vele nieuwe zaken op je pad. Gewoon met een open mind het leven instappen, de nieuwe zaken oppakken en als het nodig is ook weer eens oude schepen verbranden. Kortom je zal er zelf wat van moeten maken met de mensen om je heen. RELAX. Na dus en gezellig feestje zijn Tom, inge en ik naar Schiphol vertrokken. We hadden daar een overnachting geboekt bij de ETAP, voor het geld hoef je het niet te laten. De TomTom had wat moeite met het vinden van het adres, maar met een kleine omweg zijn we er toch gekomen. Tom reed, dat was heerlijk. Ik had al een dutje gedaan in de auto. Aangekomen om ongeveer half 2 direct in bed gedoken en de wekker om 6 uur gezet. De jongens konden blijven liggen en na een kus ben ik met de shuttle vertrokken naar de luchthaven. Even lekker geshoped, een boek en een geurtje. We vertrokken mooi op tijd, dus dat was prima. Na de eerste versnapering, begonnen in mijn nieuwe boek, maar na een paar bladzijden kwam ik er al snel achter dat het een miskoop was. Ik had et boek al gelezen, stress -- stress. Dan mar lekker een filmpje kijken, Supernatural. Weer 5 afleveringen gezien. Dank je wel Tom. We haden een tussenstop op Sint Maarten. Na een niet geslaagde eerste landingspoging, moesten we dus een tweede keer aanvliegen. De gzagvoerder stelde ons wel even gerust dat hij voldonde brandstof had om een tweede poging te kunnenmaken. Een fijne gedacht. Zoals jullie begrijpen (ik kan dit verhaal nog schrijven) is de tweede poging goed gegaan. We na het bijtanken en de nieuwe passagierswaren ingestapt, was het zulk noodweer dat we meer dan een uur moesten wachten voor het opstijgen. Ik ging toch naar de Antillen voor mooi weer??? Maar goed onderweg naar Curacao klaarde het snel op en in Willemstad was het prima weer. Aangekomen hd ik al snel mijn koffer en met de taxi naar het hotel San Marco in Punda. Een prima hotel, kleine kamer, maar schoon en netjes. Vriendelijke mensen. Snel even een douche en toen een rose op het terras met een heerlijk stokbroodje. Daarna lekker uit eten (Carpaccio en sesfood pasta) en uiteraard een heerlijk glaaje rose. Om een uur of 9 terug in het hotel en als een blok in slaap gevallen. Dag 1 heerlijk afgesloten, maar toch lekker om morgen naar Bonaire te gaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!