jderoos.reismee.nl

Warm welkom

Om een uur of half 8 (denk ik) Om een uur of 6 opgestaan, het begint bijna gewoonte te worden, zo vroeg je bed uit. Maar ik neem me voor dat dit voorlopig de laatste keer zal zijn. Om half 7 naar de receptie en hier bellen ze een taxi. Deze is er snel en op weg naar het vliegveld. Net na 7 uur kom ik aan en kan direct inchecken voor mijn vlucht van 9 uur naar Bonaire. Goed de labels gecontroleerd, je weet maar nooit waar ze je bagage anders naar toe zenden. Door de douane heen en even een broodje met een kop koffie gekocht. Dan even internet opzoeken, want bij wordfeud wachten er diverse mensen op mijn woord. Inselair geeft aan dat we on time vertrekken (0940 uur) dacht ik toch echt dat op mijn ticket stond 09.00 uur, maar goed alle tijd. Om half negen plotseling beginnen we toch met boarden en vliegen uiteindelijk gewoon om 0900 uur. De logica ontbreekt, maar die bestaat hier vaak ook niet. Na een vlucht van 15 minuten kom ik aan op Flamingo International Airport (zoals wordt omgeroepen). De bagage is er snel en René staat me op te wachten. Heerlijk to be back. René brengt me snel naar The Liazard Inn, waar Annemieke, Trix en Sjack me al staan op te wachten, samen met Max uiteraard. De eerste verhalen delen, lekker bak koffie en weer intrekken in studio 12. Zelfs bij het uitpakken van de koffer realiseer ik me dat ik de kleding op dezelfde plek in de kast leg ls anders, eng een beetje, maar het voelt wel als een tweede thuiskomen. Even met Sjack en Trix boodschappen gedaan bij de Albert Heijn, is net afgelopen zaterdag geopend. Een broodje gegeten en daarna e duikspullen bij elkaar gezocht. Rond 2 uur gaan we een eerste duik maken (Sjack, René en Robert), We gaan naar Lighthouse (Willemstoren), een super stek voor de eerste duik. Aangekomen blijkt Robert geen ademapparaat bijzich te hebben, dus een duik met ons drieën gemaakt. Heerlijke duik en zeer relaxed. Onder water kom je volledig tot rust en het is vanaf het eerste moment weer genieten en in het waterstroomt alle spanning uit je lichaam, kortom de vakantie is direct volop begonnen. Na 44 minuten komen we weer boven, Robert heeft de auto meegnomen, dus we hoeven niet terug te lopen. Terug bij de Lizard snel even omgekleed en mijn scooter gehaald. Een prima ding deze keer tegen een super prijs. Jack is blijkbaar in een goede stemming en laat me in plaats van $15 per dag slecht $10 per dag betalen, dat scheelt dan weer eens een mooie $100. Heb ik het hotel en de taxi op Curacao er weer uit. Daarna een roseetje onder de Gazebo met Sjack, Trix, Robert, Pauline en Annemieke. We gaan daarna met ons drieën (Sjack en Trix) lekker eten bij Appetite en als toetje een ijsje bij Gio's. Daarna is het echt weer bedtijd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!