jderoos.reismee.nl

Surprisetijd en een duik in het Noorden

Vanochtend, zoals ik gisteren al zei, moest er gewerkt worden aan de surprise. Kan nog niet vertellen wat het is, want wellicht wordt er meegelezen en dan is de lol eraf. Jullie horen dinsdag wel hoe en wat het is geworden. Er komt hout, verf en een goede boodschap aan te pas. Vandaag zal de 2e laag verf gedaan moeten worden.Tom je vader is dus al aan het oefenen voor april. ps. Tom hoe staat het met het huis? Al spullen ontvangen, Janette en de bank al ingelicht? Laat even horen. Vandaag komt Ron ook aan, we weten alleen niet hoe laat (Arke of KLM), we zullen zien. Weer een duikmaatje erbij. Kan dus volgende week volop gedoken worden. Gisteren ben ik met Sjack en Derhard (weet niet of je het zo schrijft), een duitser van nummer 9 wezen duiken. Derhard is zeer ervaren met 1161 duiken. Een echte diehard. Gezellige vent die je er zeker bij kan hebben. We zijn rond half 2 vertrokken samen met Trix (ging snorkelen) naar Oil Slick. Een plek waar je er ook voor Trix gemakkelijk in kan komen. Opnieuw geen grote vissen of een turtle. Heb nog geen turtle gezien deze vakantie, wordt toch wel een keertje tijd. Morgen dan maar. Terug bij de Lizard hebben we het gezellig gemaakt met een wijntje en een toastje en uiteraard de gezellige verhalen van een ieder. Annemieke en later kwam ook René er bij zitten. Ook de ouders van René, die terug kwamen van een korte wandeling, zijn nog even aangeschoven. Om een uur of 8 zijn Sjack en Trix een pizza gaan hlen en ben ik lekker op mijn kamer gaan liggen. Was het allemaal een beetje zat, en moe. Heerlijk geslapen en nu weer fris op. Straks om 10 uur duiken met Derhard en als het weer een beetje opklaard vanmiddag naar Sorobon. Maar voorlopig regent het weer eens en hebben we een zeer "dikke" lucht. Dus maar even afwachten. O ja en de surprise moet nog afgemaakt worden. Dikke knuffel vanuit Bonaire.

Lukas

Hoi kerel,
Wat het weer betreft, hier regent het koud water. Dat is toch wel,een verschil.
Hoop veranderingen straks. Kids worden groot hè
Fijn te lezen dat je een aantalmduikmaatjes hebt. Voor de turtels zul je naar Sorobon moeten denk ik.
Begreep ik het goed dat Bonnie nu voor eastcoast diving werkt?

Veel plezier met je surprise en groetjes aan iedereen.
Lukas