jderoos.reismee.nl

Writersblock

Het is voor mij geen dagelijks werk, een verslag schrijven en na 10 dagen begin ik de druk te voelen van moeten presteren, weer een deadline te halen, weer alle duizenden geinteresserde lezers een verhaal voorschotelen, maar ik doen mijn best. Vanochtend wakker geworden en het zonnetje schijnt al lekker. Dus de dag begint goed. Vanochtend hebben we koffiemeeting at the pool of the Lizard Inn om 08.15, dus zoals jullie zien het is nog vroeg bij het ter internet gaan van dit verhaal. Gisteren na het schrijven van an incredible story ben ik met Ron naar Wannadive vertrokken voor een bootduik. Raar woord eigenlijk als je erover nadenkt. Een boot die een duik gaat maken als je letterlijk naar het word kijkt, maar uiteraard wordt er bedoeld dat de mensen die meegaan met de boot gaan duiken en na de uik weer met de boot teruggebracht worde naar de kant, sorry even een afdwaling. Wij vertrokken dus om 09.00 uur voor de bootduik, maar uiteindelijk vertrekt de boot iets later dan gepland, maar dat hoort bij vakantie. We gaan naar Leonara's reef. Ook hier schijnen zeepaardjes te zitten. Bart spendeert de gehele duik om ze te vinden, maar na een uur zijn ze niet gevonden. Wij echter maken een rustige duik, zonder veel bijzonders (maar ja na gisteren is hier ook weinig kans op). De duik is verder prima en na ruim een uur zijn we terug op de boot. We gaan terug naar Wannadive en net als gisteren nemen Ron en ik daar de lunch, opnieuw een salade. Om kwart over 1 vertrekken we met Bonnie naar Invisible. Bonnies favourite. In juni hebben Bonnie en ik hier de froffish gevonden, deze laat zich vandaag niet aan ons zien, jammer. Wel komen we een groep hele grote black groupers tegen en ook kleine spinnetjes. Een groepje garden eals, een peacock flounder en een scorpionfish. Kortom weer genoeg variatie. Terug bij Wannadive spoelen we de spullen en laten het hier hangen, voor een eventuele bootduik op vrijdag. Daarna naar de Lizard Inn en besluiten met elkaar het sinterklaascadeau van Sjack te gaan verzilveren. Uiteraard heb ik mijn nieuwe veters in mijn slippers gebonden en vertrekken we naar Karel. Hier nemen we alllemaal een lekker drankje en zoals in het gedicht van Lukas stond, Jan betaalt. Daarna gaan we heerlijk uit eten bij Appetite, met de gehele club en het wordt een gezellige avond, waarbij de reporter zijn maaltijd ruilt met Annemieke, maar daar heeft hij geen spijt van. The shrimpsalad is overheerlijk en een aanrader voor iedereen. Zo dat was het dan weer voor vandaag, overigens vandaag denk ik dat het een heerlijk rustig dagje gaat worden , met een kleurtje opdoen als de zon blijft meewerken, boekje lezen, boodschapje doen etc. spreek jullie morgen....

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!