jderoos.reismee.nl

De laatste week gaat beginnen

De eerste 2 weken zitten er vandaag op, de laaste week van deze vakantie begint vandaag. Vanochtend zouden Ron en ik met de boot mee. Een duik maken op Klein Bonaire. Maar helaas was Ron ziek en moest hij even kalm aan doen. Hij is de gehele dag in bed gebleven, en zo nu en dan even onder de gazebo verschenen. hopelijk gaat het morgen weer beter met mijn duikmaatje. Dus change of plans. Marc en Marlies uit Haaaksbergen zijn inmiddels ook op het eiland, dus besluit ik hen vanochtend maar even op te zoeken in Sabadeco. Ze zijn de eerste dagen erg druk geweest in de tuin en met andere zaken op orde maken in hun huis. Het uitzicht is werkelijk adembenemend. Je kijkt zo vanaf het terras uit op de zee en op klein Bonaire. Super! We spreken af in de loop vn de week een barbeque te houden met Emma en Luuk en daarna te gaan kaarten. We plannen dit voor vrijdag. Op de terugweg wordt ik overvallen door een tropische regenbui en moet dus even schuilen, maar dat helpt niet veel, drijfnat vervolg ik mijn weg. Terug bij de Lizard, dus maar even omkleden. Inmiddels heb ik een klein mankement aan de scooter, dus na de lunch even bij Jack langs. Vn reparaties hebben ze daar in de klassieke zin nooit gehoord, dus met een ijzerdraadje wordt de losse standard die over de grond schuurde vastgezet. Afdoende, dus waarom zou je ook moeilijk doen. Even een paar boodschappen gedaan en toen even lekker een uurtje plat op bed, even bijtanken. Zo rond 4 uur ga ik naar Karel. Ik neem mijn nieuwe boek mee. Ben ik vanochtend in begonnen en heeft direct een spannend begin. Dus onder het genot van een glas rose lekker bij Karel op de Pier. Zo wortd het dus een rustig dagje, maar dat is ook genieten. S'avonds even eten bij It rains fishes, sashimi (rauwe tonijn) als voorgerechtje en drie soorten vis als hoofdgerecht (wahoo, barracuda en red snapper). En zo ben ik om een uur of 10 weer terug bij the Liard Inn. Hier is het nu erg rustig. Niet leuk dat Sjack en Trix er niet meer zijn, ik mis het laatste uurtje op the porch bij hen wel. Gezellig nog even de dag doornemen en genieten van een glaasje. Maar als alles goed is komen ze vandaag terug !!!! Toch Sjack en Trix. Ik neem aan met de KLM, dus zal om 8 uur vanavond op de airport staan (met spandoek) Iedereen, tot morgen!

Reacties

Reacties

Trix

oh ja, vergeten te vertellen, we hadden maar 10 euri in de staatsloterij, dus we moeten nog even sparen, ruim het spandoek maar op!!!! veel plezier groetjes Sjack en Trix

Ma en Pa

Dan was Trix nog beter af dan wij. Nul komma nul. Anneke is vanmorgen langs geweest met een kerststukje. Heel mooi en geweldig bedankt. Pootje gaat prima, nu echter een reactie op anti-bioticakuur. Onder de rode vlekken de jeuk valt mee. Aftellen in de vakantie gaat altijd te snel. Dat je het naar de zin hebt kunnen we uit je verhalen wel opmaken. Geniet nog maar even. Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!