jderoos.reismee.nl

Verrassing compleet

Gisteren vertrokken vanuit Nederland. Inge en Jorn hebben me naar Schiphol gebracht. De vlucht was pas om 12.45 uur, dus dat betekende dat we niet zo erg vroeg hoefden te vertrekken. Het was erg missig, maar in de Flevopolder klaarde het al snel op. De reis ging dan ook voorspoedig. Op Schiphol afscheidgenomen. Inge en Jorn reden verder door naar Loosdrecht, waar ze een weekendje door gaan brengen en leuke dingen gaan doen.

Op Schiphol ging alles ook erg soepel. De bagage afgegeven en naar de taxfree. Hier even een geurtje kopen en een broodje eten. Even relax rondlopen en dan naar de gate, E24. De controle is uitgebreid, dus we vertrekken uiteindelijk een kwartiertje later. We komen ook ruim een half uur later aan op Aruba, waar onze tussenstop is. Hier hoor je niemand over klagen, toch raar als je dit vergelijkt met de commotie die er dagelijks is rondom de NS. Wij Nederlanders zijn vreemde wezens.

Wink
.De reis is verder prima verlopen en met een tussenstop van een kleine anderhalf uur op Aruba kwam ik dan om kwart over 8 ( kwart over 1 s'nacht bij jullie) aan. Rene stond al klaar en wist te vertellen dat Janette en Luka echt niets in de gaten hadden dat ik zou komen. Studio 11, mijn studio, zou deze week opgeknapt worden en was dus leeggehaald, maar door het plotselinge vertrek van Annemieke naar Nederland is de studio gisteren weer ingericht door Agatha. Rene had Janette en Lukas verteld dat de studio plotseling door een paar Canadezen gehuurd was en dat dat ook duikers waren. Na tien minuten kwamen we aan. Janette en Lukas zaten onder de Gazebo en zagen niets. Ik pakte Janette bij de schouders en wat een reactie........ Jan, wat doe jij hier, hoe kom je hier. Nee dit kan niet etc etc waren de eerste woorden. Heerlijk....! De rest van de avond lekker onder de Gazebo gezeten, uiteraard direct een korte broek en shirtje aangetrokken. De temperatuur is nog steeds 25gr. Heerlijk gewoon. Lekker zitten kletsen onder het genot van een wijntje. Uiteindelijk rond 1 uur naar bed en zoals jullie merken nu al weer vroeg op. Het is pas 6 uur, dat zal de jet-leg wel zijn. Zo nu is iedereen weer op de hoogte van alles en thanks voor iedereen die zijn mond heeft kunnen houden, zodat de verrassing compleet was voor Janette en Lukas. Spreek jullie snel.