jderoos.reismee.nl

Rustige start

Gisterochtend vroeg opgestaan, noodgedwongen, want ik was om 5 uur al wakker. Nog wel even een uurtje gelegen, maar om 6 uur toch maar opgestaan. Een heerlijke douche genomen en daarna buiten (ja buiten) in mijn korte broek op de porch gezeten. Gelukkig leggen Annemieke en Rene altijd thee en koffie in het appartementje, dus een kop koffie was snel gezet. Een heerlijke relax start van de dag. Om een uur of 8 waren Janette en Lukas ook wakker en werd ik getrakteerd op een heerlijk ontbijtje. In de loop van de ochtend even naar Wannadive geweest om me in te schrijven, mijn eigen duikfles even gebracht. Daar moet altijd nieuwe lucht in. Roeland was er. En Bonnie kwam net even om de hoek kijken. Een echt amerikaans onthaal was ons deel. Vervolgens zijn we boodschappen gaan doen. Eerst even bij TOP-supermarkt. Deze was nieuw, en dat was te merken. Nog lang niet alle boodschappen op voorraad en dus maar besloten alleen brood en fruit mee te nemen en dan naar de Warehouse te gaan. De kassa was alleen een belevenis op zich, ik zal niet overdrijven, maar mijn 6 producten die ik moest afrekenen namen toch zeker 12 minuten tijd. Maar dat is Bonaire, relax. Op naar de Warehouse, hier de andere boodschappen gedaan. Terug bij de Lizard lekker even aan de pool gelegen. Het is nu toch ander weer dan in december. Toen duurde het een week voordat ik een beetje een kleurtje had. Dit is nu in 1 dag gerealiseerd. Ik voel me al weer een beetje een lobster, althans aan de voorkant. Dus vandaag maar de achterkant in de zon. Om een uur of half 3 zijn we vertrokken voor mijn eerste duik. Donkey Beach (direct onder de luchthaven) werd gekozen. Ook de francaise van studio 9 ging mee. Het was een rustige duik. Met als hoogtepunt een school van 1000+ Bigeye scads. Verder geen spectaculaire dingen gezien. Na de duik terug naar de Lizard Inn, even aan de pool een polar drinken met elkaar en daarna nog even mijn scooter gehaald. Een super exemplaar deze keer, maar de teleurstelling is groot als ze de mededeling doet dat deze een van de komende dagen nog geruild zal moeten worden. Het is namelijk een 2-persoonsscooter. Deze zijn duurder en dus moet hij nog een keer geruild worden. Ik wacht hun belletje af. Ik ga nog even snel bij Karel's langs, had net een paar bekenden gezien. Ik ben nog niet bij de bar aangekomen of......... ja heus een glas rose werd al ingeschonken. Hoe kom ik toch aan deze reputatie? Ik weet het niet!!!!! Daarna lekker met Rene, Janette en Luks wezen eten bij 4Seasons. Geroosterde eens als voorgerecht en Tuna als hoofdgerecht. heerlijk. Koffie met een drambuie als toetje. Gelukkig had ik niet hetzelfde toetje als Lukas, die kreeg toch een berg IJS (ik kan het niet anders omschrijven). Het zag er overigens wel erg mooi uit. Zo dat was weer de eerste dag. Een heerlijk rustige start van deze vakantie. Tot morgen.

Reacties

Reacties

Baukjen

Hé Lobster,

........weet je dat echt niet, volgens mij is je reputatie wereldwijd bekend :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!