jderoos.reismee.nl

Oude Bekenden

Het begin van elk verhaal begint wel op elkaar te lijken, ik start met een ontbijtje, een kop koffie, dan de duikspullen pakken en de flessen halen. Daarna een duik maken, lekker relax aan het zwembad, dan uit eten en moe en voldaan naar bed.

Eigenlijk heb ik zo het hele verhaal van gisteren al geschreven en waarschijnlijk ook het verhaal van vandaag en toch....... is er meer. Maar wat dat vraag ik me steeds af en ik denk dat ik daar maar mee moet stoppen, jezelf deze vraag stellen want volgens mij krijg ik daar geen antwoord op. Het is gewoon........ I don't know.

Maar goed. Ik ben rond acht uur opgestaan en heb met Janette op de porch een kop koffie gedaan, daarna een ontbijtje en even de 'administratie' bijgewerkt. Het verhaal van de dag gemaakt en het duiklogboek even bijgewerkt van de duiken van zondag. Nog geen tijd gehad om foto's te plaatsen, dat ga ik straks doen. Er zijn helaas ook geen reacties te lezen, maar die zullen nog wel komen, toch!! Wel een aantal reacties op Facebook. Een duikafspraakje, een dinnerdate en Marjolein die vraagt of ik die dag nog bij de Beachhut ben.

Na het ontbijt zijn Lukas en ik even flessen gaan halen om te duiken. Even nog bij de duikschool gekeken en daar was Emma, we gaan deze week zeker nog even een duik maken. Terug bij de Lizard besluiten we direct te vertrekken, gaan we een ochtendduik maken en als we zin hebben doen we in de middag nog een duik, met een lunch tussendoor bij de Beachhut. We gaan dus naar het Zuiden en kiezen voor Sweetdreams. Ook vandaag gaan we voor een driftduik. Ik schiet weer een paar mooie foto's. Kan ik gemakkelijk zeggen, ze staan toch nog niet op de site, dus een beoordeling kunnen jullie niet geven.Na 70 minuten komt er een einde aan en gaan we weer aan wal. Lukas gaat de auto halen en nadat alles weer is ingeladen gaan op naar de Beachhut.Ik bestel een broodje warme geitenkaas en wat friet

Reacties

Reacties

Baukjen

Hé Jan, zo druk gehad, 's avond gewoon te moe om de computer nog op te starten. Voordeel is wel dat ik nu een hele hoop verhalen achter elkaar kan lezen, en dat is wel heel erg leuk. Volgens mij doet Bonaire je super goed.........is je gegund. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!