jderoos.reismee.nl

Oude Bekenden (tweede deel)

Bij het opslaan is iets fout gegaan en aangezien ik geen zin heb het gehele verhaal opnieuw te typen hier het vervolg van het verhaal.

Dus eerst deel 1 lezen.

Zoals gezegd had ik dus net een frietje en een broodje besteld. Deze smaakten voortreffelijk en toen kwam Johan Brunnink de Bachhut inlopen. Een tennismaatje uit Vriezenveen. We hebben even gezellig staan kletsen en afgesproen vanavond om 10 uur elkaar nog even bij Karel's te treffen. Johan en Rene (zijn vrouw) vertrekken dinsdag weer richting Nederland.

Na de lunch besluiten wij dat we het vandaag toch maar bij 1 duik lten en gaan terug naar The Lizard. Hier nemen we het er lekker van en plffen aan het zwembad voor een relax voortzetting van de middag. Een ongewilde duik (ik viel in het zwembad) leverde een dikke knie en diverse schaafplekken op. Er gebeurd ook altijd wel wat. Maar wat wel weer opvallend was, het biertje dat ik in mijn hand had bleef boven water en er was geen drup gemorst. Zo zie je maar weer wat is nu echt belangrijk in je leven. Lol en alcohaol (grapje).

Het was zo met elkaar erg gezellig en uiteindelijk was het al rond half acht voordat ik vertrok voor een hapje eten in het dorp. Ik ben bij El Mundo terechtgekomen en heb lekker indonesich gegeten. Ik had mijn eeePad mee, dat is s'avond nu een voordeel. Want je hebt geen licht nodig om toch een boek te lezen. Dus om 9 uur naar Karel en hier even lekker gelezen en zo rond kwart voor 10 kwamen Johan, Rene en Okke nog voor de beloofde borrel. Uiteindelijk hebben we tot een uur of 12 gezellig ziiten bijkletsen en afgesproken straks in Nederland elkaar weer eens op te zoeken.

Terug op mijn scooter, die nog niet is omgeruild, naar the Lizard en lekker mijn bedje in. Volgens mij hebben jullie nu de uitgebreide versie van de eerste 4 regels gekregen. Till next time.

Reacties

Reacties

Trix en Sjack

Tjee Jan, hoe kan jij nou in het zwembad vallen? Ik kan me niet herinneren dat jij om het bad heen loopt, in mijn beelden lig je er alleen maar in. Trouwens, aan je spelling te zien had je dat biertje al op toen je het stukje schreef (alcohaol, het blijft moeilijker te schrijven dan te gebruiken) Geintje hoor, amuseer je maar lekker. Ik heb je een mailtje gestuurd met de laatste ontwikkelingen over ons plan. Proc. is afgerond en we gaan!!!!!!!! Nu jij nog...

Heeeeeel veel groeten
Trix en Sjack

annemieke

inderdaad jan nu jij nog. Lieve jack en trix gweldig.

Hoe kun je nou vallen jan terwijl de prive zuster weg is op je tellen paasen hoor. ( lol) Bij je vorige ongevalletje was ik er bij mar ja kan niet alles tegelijk.

keep in touch

Baukjen

Ik zit er al op te wachten wat er dit keer weer met jou of je spullen gebeurt.
Inderdaad wonderbaarlijk dat jij in het zwembad valt, je ligt er altijd in en ik ben het met de anderen eens dat er al behoorlijk wat alcohol naar binnen moet zijn gegaan, gezien je spelling. But what the hec, just have fun !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!