jderoos.reismee.nl

Frustratie ......, eerst Die-eet lezen dan dit deel

Sorry allemaal, maar het gaat nog steeds niet goed met het verhaal. Ik kan de piltjes toetsen niet gebruiken, waardoor ik niet kan corrigeren bij gemaakte fouten, dus moest het verhaal weer afbreken en nu het vervolg:

Ik heb gekozen voor geit, draadjesvlees, gebakken banaan en Bonairiaanse koek. Het smaakt voortreffelijk. Een toetje besluiten we te gaan nemen in Kralendijk bij DIO's, de nieuwe ijssalon. Heerlijk zelfgemaakt ijs. We zijn eerst even aangegaan bij the Lizard, onze spullen schoongemaakt en even gezwommen, want het water is afgesloten. We kunnen ons dus niet douchen, maar ja de hele middag al in de zee gelegen, dus schoon zijn we al. Alleen het zout afspoelen is altijd wel even lekker, maar dat kan ook in het zwembad.

Dus daarna even naar Dio en de zonsondergang die vandaag erg mooi is bekijken bij Karel's. Een mooi einde van een mooie dag.

See you tomorrow

Pa en Ma

Je hebt het wel weer naar de zin maken we uit je verhalen op. Hoe is het met de gevolgen van de glijpartij.
Hier alles ok. Slecht weer, zondag wordt het lente. De kids komen dinsdag alle drie eten, stamppot
Groetjes MP.

Tom

Hey pap. Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. Hier gaat alles prima. Bezig met weer en klant waar ik wat nieuwe dingen aan kan leveren. Gaat goed op het werk, voor het eerst een rustig weekje gehad, dus de boog staat gelukkig niet zo gespannen voor de verandering. Je kun de pijltjes toetsen misschien niet gebruiken, maar het het touchscreen moet je wel terug kunnen springen in de tekst. Veel plezier nog. Groetjes Tom