jderoos.reismee.nl

Movie time part 2

opnieuw gaat het fout, helaas weer een deel 2

Dus we spreken af om een uur of tien bij de Lizard te vertrekken voor een duik. Dus dat is een vroege duik deze keer.

Undecided
. Maar vroeg opstaan is geen probleem hier. Meestal ben ik zo rond half 8 wakker en zitten lekker te genieten op de porch met een bak koffie.

Zo ook vandaag. Gisteravond nog even lekker naar Karel's geweest. Een groot voordeel is dat ik nu boeken lees op mijn eeepad en dat kun je ook s'avonds doen. Voorheen kon dit niet, want zoals jullie weten is het hier om 7 uur echt donker, welk seizoen je hier ook bent. Dus naast het feit dat het anderhalf tot 2 kilo minder bagage is, kun je ook gemakkelijk nu s'avonds lezen, zonder een lampje. En kun je weer andere bagage meer meenemen. Alles zijn voordeel.

Ik moet wel zeggen dat het lezen in de zon niet echt gemakkelijk is, maar is ook wel te doen.

Zo dat heeft ons weer gebracht aan het einde van een mooie zonnige dag op Bonaire.

ps. Iedereen bedankt voor jullie reacties op de verhalen en foto's. Dit is voor mij weer erg leuk om te lezen. Filmpjes kan ik niet plaatsen, dus vandaag maar 1 nieuwe fotogeplaatst

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!