jderoos.reismee.nl

Kletsen op de boot, op de berg en bij Karel

Vanochtend zijn we voor het eerst deze vakantie een bootduik met wannadive wezen doen. De eerste anderhalve week was de boot stuk, maar sinds maandag was hij weer in de vaart. Een bootduik naar Klein Bonaire is altijd leuk. Je maakt op de wal je spullen klaar en vertrekt naar de overkant met een groep van maximaal 10 duikers, vandaag hebben we een kleine bezetting en gaan we met 5 duikers op pad. Roeland is de captain. Op de boot alle spullen opgedaan en dan met een backroll overboort. De stroming is fors. Uiteindelijk duiken we 25 minuten op de heenweg en met ruim 10 minuten zijn we terug. Onder de boot nog even lekker wat gehangen en leuke dingen op de foto zetten en met 55 minuten zit ook dze duik er weer op.

terug bij Wannadive is ook Judith (kamer 9) gearriveerd. Wij gaan vanmiddag samen op de scooter toeren, maar eerst de spullen even terug naar the Lizard. We gaan naar Germain Nijdam, zij is de maker van de wrakhoutbordje met leuke teksten. Haar artelier ligt op de berg. Na een kwartiertje zijn we er. Als je hier komt kijk je je ogen uit. Buiten liggen honderden stukjes wrakhout, verzameld door Inge, te drogen. En binnen is het een hele bedoening met werken waaraan Germain werkt. Naast de wrakhoutbordjes, maakt ze ook grote schilderijen en meubelen. Deze laatste o.a. ook voor de Piet Boon huizen op Bonaire. Nadat we hier een uurtje hebben rondgelopen en ik 1 en Judith 3 bordjes heeft besteld gaan we naar de Circo Largu. Dit is een nmooi uitzichtpunt bovenop de berg. Hier genieten we van het uitzicht en kletsen lekker over van alles en nog wat, wat het leven ons zoal heeft gebracht.

Wink

Daarna terug naar Kralendijk voor een late lunch en genieten van het uitzicht. De zon is er eigenlijk negenoeg niet bij, maar als ik later op de middag terug ben bij The Lizard, doet mijn hele gezicht pijn, toch verbrand, zonder zon !

Vanavond heb ik afgesproken met Hans, hij gaat vrijdag voor 4 dagen naar St. Marten, dus ik zien hem niet meer. Hij komt thuis als ik dinsdag wer vertrek. We kletsen gezellig onder het genot van een wijntje bij Karel's en daarna lekker eten bij Apetite. Een carpaccio en een garnalensalade. Veel knoflook, maar erg lekke. Zo dat heeft mij dan weer aan het einde gebracht van een relax dag op Bonaire. Morgenochtend iets anders doen en waarschijnlijk daarna wel even duiken. Dus ben je benieuwd wat ik ga doen, lees dan morgen my new story. See you

Reacties

Reacties

Baukjen

Maar 1 bordje gekocht !!!!!!!!!!! Jij hebt je ingehouden. Ik heb werk van haar in een woonmagazine gezien, super mooi.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!