jderoos.reismee.nl

The last time or ....

Het was vandaag de dag van de last time, de laatste keer duiken, de laatste keer een polar bij the pool, de laatste keer lunch bij The Beachhut, het laatste wijntje bij zonsondergang bij Karel's en de laatste keer eten bij La Guernica. Maar......

Het voelt niet als de laatste keer, eerder als de start van de volgende keer. Het is geen afscheid nemen, maar meer een tot ziens, alleen staat nog even open wanneer! Een ding is zeker, voor zover iets in het leven zeker kan zijn, Bonaire je bent nog niet van mij af.

Maar de laatste duikdag van deze vakantie begon zoals als alle andere met een ontbijtje en kop koffie op de porch..... O ja, die zal ik nu ook even pakken. Heerlijk relax genieten. Even daarna zijn ook Janette en Lukas wakker en bespreken we de plannen van de dag. We gaan er vandaag 2 maken, Angel City en de keuze van Janette voor de laatste is Salt Pier. Uiteraard met een tussenstop voor de lunch bij the Beachhut. Zo gezegd zo gedaan. De spullen gepakt en via Wannadive flessen gehaald en op pad. De eerste duik valt eigenlijk tegen. Het koraal is hier niet op z'n mooist en ook de visstand lijkt hier wel iets onder de maat. Dus hopen op beter voor vanmiddag.

De lunch daarentegen is weer heerlijk. Voor Janette een hot en spicy beef en voor Lukas en mij een pannini zalm. Na even een dutje te hebben gedaan gaan we weer op pad voor de echt allerlaaste van de vakantie. Salt Pier, deze duik kan als het zicht gewoon goed is, eigenlijk niet stuk en zo ook deze keer. Dus een waardige afsluiting van weer ruim 2 weken schitterend duiken. Bij de Salt Pier zit ontzettend veel vis. Queen Angelfish, Scorpionfish (eerste van deze vakantie), Squid (ook de eerste van deze vakantie), baracuda's, etc etc. Kortom genieten van een relax duik onder de pier.

Daarna echt terug naar the Lizard en de spullen voor de laatste keer spoelen. , laten drogen en dan weer opbergen. Ik laat mijn spullen weer achter bij Rene en Annemieke, dus inderdaad de plannen zijn er om gewoon weer terug te komen voor een volgende duikvakantie. Wanneer, ja dat blijft nog even in het ongewisse.

Na het spoelen een polar en bright bij de pool en dan het laatste wijntje bij zonsondergang bij Karel en zoals gezegd het laatste etentje met z'n 3en bij La Guernica.

Daarna terug en moe en voldaan van een heerlijke dag, een heerlijke vakantie naar bed.

En O ja, Janette en Lukas ssuuuppper bedankt voor een ontzettend gezellige vakantie die toch wel begon met een verrassing aan jullie kant, maar daar had ik al de nodige voorpret van gehad. Bedankt en hopelijk doen we het nog een keer over.

Iedereen thuis, tot morgen en Rene en Annemieke tot .....

Reacties

Reacties

anneke

Een hele goede reis terug. en tot snel x

annemieke

Hallo Jan: hopelijk een goede reis gehad. Het was bijzonder je nog even te zien zo kort op de airport, wel vreemd maar t kon niet anders. Keep in touch.

Tot snel dikke knuffel annemiek

judith

lieve jan ik reageer op je reis mee want een email adres van jou heb ik niet dacht ik ben benieuwd hoe het met je gaat ik heb inderdaad bonaire ook verlaten jammer genoeg ik heb super weken gehad mede ook door de mensen die ik heb mogen ontmoeten en de bekenden om me heen mijn email adres is purplerainbow@home.nl
liefs en een kus judith x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!