jderoos.reismee.nl

Welkom thuis

Gisteravond om half 7 geland op Flamingo International Airport, zoals de piloot netjes aangaf. Heerlijk gevoel hier weer te zijn, maar tevens ook erg spannend met de aanstande plannen.. Rene haalde mij op en 10 minuten later waren we bij The Lizard Inn. Annemieke en Max waren daar voor een warm onthaal. Studio 12 was weer helemaal gereed en deze keer stonden daar 2 heerlijke flessen wijn, nog voor mijn verjaardag. Heerlijk toch om zo aan te komen. Eerst even op de porch gekletst en een bright gedronken en daarna gegeten . Annemieke had lekkere Beef terryaki gemaakt. Verder de avond onder de gazebo doorgebracht met kletsen en praten over de plannen. Daarna naar bed en heerlijk geslapen. Wel om 4 uur wakker (toch iets last van het tijdsverschil), maar daarna nog weer lekker geslapen tot 8 uur. Na het ontbijt met Rene even op pad, om een scooter te huren bij Jack's bikeshop. Deze keer voor $12 per dag. En even een rondje Kralendijk. Even overal langs en rondkijken. Daarna even langs Wannadive. Alleen Emma is er als echte bekende. Nu net terug en straks eerst even boodschappen doen. Kortom een relaxed begin van deze 2,5 week.

Trix en Sjack

En Karel?

Janette

Ook een warm weerzien met Max? Hij is je vast niet vergeten. En inderdaad: nog niet bij Karel geweest??

Jan

Wakkergeschud door de dames, zie het vervolg opwelkom thuis!

Ja en Max was erg blij mij te zien, of was hij zo blij dat Rene ook de oort weer in kwam, we never know!