jderoos.reismee.nl

Rustig begin in de zon

Zoals al gezegd gisterochtend heerlijk relaxed begonnen. Dat is de rest van de dag ook zo gebleven. Nadat de boodschappen waren gedaan, even een broodje gegeten. Daarna zitten lezen in mijn verjaardagscadeau , "emigreren naar Bonaire". Veel wat beschreven is, is een herkenning van hoe men op de eilanden hier leeft en werkt. Ook staan ere vele tips in die handig zijn om in de praktijk te brengen als je uiteindelijk gaat verhuizen naar Bonaire. Om drie uur ben ik met Annemieke naar Kim en Helene gegaan. Kim is iemand op het eiland die vele wegen en ingangen heeft die mij en straks ook Inge en Jorn kunnen helpen. Hij heeft ook een eerste contct gelegd iemand van een B&B. Erg spannend allemaal. Terug bij the Lizard Inn nog even aan de pool gelegen en met Rene, Annemieke was inmiddels gaan sporten, wat gedronken. Om een uur of half 7 zijn we samen naar Kralendijk gelopen en hebben heerlijk gegeten bij de italiaan, Capriccio. Eenmaal terug bij the Lizard las ik de eerste reactie op het verhaaltje van gisteren (Trix), Karel? En toen dacht ik, ja dat kan toch eigenlijk niet en ben nog even teruggelopen om een afzakkertje te nemen bij Karel' s. Het was per slot van rekening nog maar half 10. Om een uur of half 12 dan toch teruggegaan en daarna ben ik lekker in bed gekropen. De eerste dag zit er op. Vanochtend lekker vroeg opgestaan. Het heeft hier vannacht heerlijk geregen, maar nu zit ik lekkr in mijn short op de porch te genieten van een ontbijtje. Al even geskypt met Inge. Ik hoorde dat het bij jullie noodweer is geweest na een mooie zonnige dag. Dus ook jullie kunnen eindelijk genieten van een zonnetje. Ook de woordjes bij wordfeud al weer even gelegd, dus ik ben klaar voor een nieuwe dag. tot snel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!