jderoos.reismee.nl

Genieten van een ander Bonaire

Donderdag; niet zoveel gedaan vandaag. Lekker op tijd opgestaan en een ontbijtje genomen. Daarna het boek van Willy en Richard; emigreren naar Bonaire" uitgelezen. Een ontzettend goed boek om te lezen als je plannen hebt. Heel veel zaken zijn een herkenning, maar ook andere zaken zijn weer goed om te weten en te lezen. Wat te doen met je verzekeringen en wat gebeurd er met je pensioen en AOW bijvoorbeeld. Heb je de zaken goed overdacht etc etc.Hoe kwam je ot het besluit. Dus al lezende al een lekker kleurtje opgedaan, want aan de zon ontbreekt het niet. Gelukkig is er een lekker windje, maar het gaat wel weer erg snel. Na de lunch, de scooter gepakt en eens op zoek gegaan naar de Dutch Bakery. Moet volgens Annemieke een goed bakkertje zijn. Ik heb hem al snel gevonden en een zak bolletjes gekocht. Ze voelen ovenvers aan, dus dat zit wel goed. Daarna doorgereden naar de "chinees "(lokale supermarkt), hier de laatste zaken gekocht voor het diner van vanavond, want het zal er toch eens van moeten komen...... zelf koken. Want in alle 7 eerdere vakanties heb ik dit nog nooit voor mijzelf alleen gedaan. Daarna een rondje eiland gereden en lekker rondgekeken en in straatjes geweest die ik nog niet allemaal kende. Om een uur of 3 even een tussenstop bij Karel's en dan terug naar the Lizard. Ik verwacht nog een berichtje van Kim over mijn contact deze week met de eigenaren van BK. Rond de klok van 5 komen Kim en Helene langs en geven aan dat de afspraak vrijdagochtend is. Spannend. We kletsen nog even en dan ga ik koken. Het is mihoen met groente geworden en een stikje sate. Het smaakt onder het genot van een wijntje heerlijk. Daarna lekker onder de Gazebo even lezen en later nog even aangeschoven bij Annemieke en Rene en Bart en Frank (2 mariniers), zij zijn er voor de laatste avond. Zij hebben op het eiland een oefening gehad. Ze zijn gelegerd op Curacao. Rond de klok van 11 uur, ik ben echt kapot, ga ik studio 12 weer opzoeken en val als een blok in slaap. Rond 7 uur ben ik weer wakker en geniet van een kopje koffie op the porch. Straks naar BK en kijken hoe zij erin staan. Willen ze verkopen of zoeken ze een beheerder voor hun accomodatie of niets van dat alles? We zullen het zien.

Reacties

Reacties

Jenny

Ben errug benieuwd!

Enjoy!

Groetjes Jenny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!