jderoos.reismee.nl

Zakelijk Bonaire

Vandaag zal Bonaire na alle zon, zee, duiken, luieren, duiken een nieuwe dimensie erbij krijgen. Ik heb straks een ' zakelijke' bespreking met Anja van Sunbelt, de makelaar. Ik ben erg benieuwd wat zij voor mij kan betekenen. Maar eerst stuur ik Matthieu van BK nog even een mail. Hij heeft mij gisteren aangegeven geinteresseerd te zijn in verkoop. Dit ben ik nog steeds, maar wat hierbij wel gaat spelen dat de opbrengst niet voldoende zal zijn om een bestaan op te bouwen. We shall see. Net voor half tien op de scooter naar Sunbelt. Hier krijg ik een koel ontvangst. Gelukkig maar, want in een lange broek, dichte schoenen en een overhemd is het maar goed dat de airo hier volop draait. Uiteraard slaat dit alleen op de temperatuur en is Anja erg hartelijk. We kletsen een tijdje en Anja achterhaalt hierin wat het doel van Inge en mij zal worden voor een Bed & Breakfast. Samengevat komen we eruit dat wij de gasten een vakantiebelevenis willen aanbieden. Meer doen dan alleen halen en brengen van de irport, de sleutel overhandigen en de huur incasseren. Onze visie is meer het de gasten naar de zin maken en steeds hen iets meer aanbieden dan zij verwachten. (goed omschreven Inge??) Ook geef ik aan dat Jorn meekomt en hier in de bouwsector werk zoekt. Hierop geeft Anja aan dat hij meer dan voldoende weerk kan vinden hier, want aan vakmensen is een groot gebrek. En aan de combinatie van een vakman die zijn afspraken nakomt is helemaal veel vraag. Na een kleine twee uur nemen we afscheid en is de oogs: het bekijken van 2 kavels voor nieuwbouw, een complex van 6 studio's bekijken en we hebben een drietal accomodaties uitgezocht die we ook willen gaan bekijken. Deze objecten staan niet direct te koop, maar wie weet! Daarna terug naar the Lizard om vanmiddag nog even met Kim op pad te gaan. We gaan dan langs Normen, een Antilliaan die de markt op Bonaire echt goed kent en weet wat panden, objecten en grond waard is. Ook heeft Kim nog iets anders wat hij mij wil laten zien, dus ook de middag is weer goed besteed. Om een uur of half 5 ben ik uiteindelijk weer terug en ga dan nog even met Rene op Sabadeco kijken bij een stuk grond. Dicht ligt grandioos, met uitkijk op zee en een pad naar de zee toe, met een duikplek voor de deur. Echter waarschijnlijk zit hier geen commerciele bestemming op. Daarna maar even lekker onder de douche, dat heb ik wel even nodig. Daarna gaan we met z'n drieen uit eten. We gaan naar Bistro de Paris, deze zit nu bij de Harbourclub. Is erg gezellig en het eten is prima. Rene en ik doen onze taak als duiker en eten Lionfish. Dit is lekker, maar een echte definitie waar het op lijkt komt neer op een witvis. Zo dat was het weer voor vandaag. Dinsdag ga ik met Anja op pad voor een paar bezichtigingen en heb ik een afspraak met Mattieu, ben benieuwd.

Reacties

Reacties

Inge

Hoi papa,

Super omschreven, zo denk ik er ook over! Ben echt super benieuwd naar de kavels en natuurlijk BK!

Liefs, Inge

Jenny

sounds zakelijk goed!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!