jderoos.reismee.nl

Tussen hoop en twijfel

Een beetje een zware titel en is ook niet helemaal zo bedoeld, maar als je twee dagen bezig bent in gedachten met een plannetje en de makelaar heeft dan op maandag een beetje een slecht bericht,dan baal je toch wel even. Ookal is dit Bonaire, of misschien wel juist omdat dit Bonaire is. Maar laat ik bij het begin beginnen. Na een ontbijtje en een lekkere bank koffie en de huishoudelijk zaken even te hebben gedaan, zoals de was, de vaat, kleding opruimen en een verhaaltje schrijven en uiteraard even wordfeud bijwerken ga ik mij om 10 uur klaar maken voor mij bezoek aan Anja. Hoopvol gestemd om te kijken of het onafgebouwde project KK iets kan gaan worden. Anja valt echter direct met de deur in huis, dat de huidige eigenaren helemaal geen indicatie van een prijs willen afgeven, aangezien ze met een potentiele koper bezig zouden zijn. Anja geeft echter aan dat we gerust een bod kunnen uitbrengen, aangezien de eigenaren moeten verkopen! Alleen een prijs bepalen is lastig. We hebben het hier over en denken dat het verstandig is eerst een expert te raadplegen. Ik heb inmiddels contact gezocht met een aannemer, een Nederlander op Aruba. Ik heb hem al eens ontmoet, dus maar even geface-boekt en als vriend toegevoegd en een berichtje achtergelaten. Terug bij the Lizard heb ik via facebook al een antwoord en Wim belooft mij dinsdag te bellen. Even afwachten dus. Ik hoop dat hij nog even kan eilandhoppen en een vliegtuig kan nemen naar Bonaire. Dan kunnen we een aantal zaken even goed doornemen en weet ik waar ik aan toe be, nou ja een beetje. De middag besteed ik door een rondje contactpersonente doen en de bekeken accomodaties nog eens te bekijken. De nadelen en de voordelen op een rijtje te zetten van de diverse zaken en kijken naar de mogelijkheden en onmogelijkheden. Conclusie lijkt 1. Kaya F. is misschien wel net te klein om alles goed te kunnen bebouwen 2. Son... is duur en kun je geen eigen draai aan geven 3. BK, is waarschijnlijk te doen, maar is klein voor ons 3en 4. KK is ideaal, maar wat gaat afbouwen nog kosten en krijgen wij de kans een bod uit te brengen 5. Nog even wachten wat er op ons pad gaat komen Zo dat is de voorlopige oogst. Niet gek voor 2 weekjes rondkijken en informatie vergaren. maar we geven nog niet op, nog 4 dagen te gaan. Wie weet wat deze dagen nog voor ontwikkelngen gaat bengen. Komt Wim nog naar hier?, Komt Anja nog met wat nieuws. We zullen zien. Om een uur of 3 ben ik op Sorobon, the Beachhut en ga nog even lekker aan het strand liggen. Rond 5 uur even aan de bar met Maarten, Marjolein en Okke. Daarna terug naar the Lizard. Hier is Annemieke net vertrokken voor haar spinningles en Ren'e en ik ga even douchen en gaan daarna lekker eten bij It rains Fishes. Heerlijke tuna sashimi en Tonijn als hoofdgerecht. Zo dat was de maandag dan weer.

Reacties

Reacties

Sjack en Trix

inkoppertje
lekker gedouched met Rene???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!