jderoos.reismee.nl

Alles komt bij elkaar, maar nog niet ten goede

Gisteren voor de handel geen goede dag. Hoorde van Normen (plaatselijke taxateur) dat KK daadwerkelijk verkocht zou zijn. Dus dat zal gaan afvallen als mogelijkheid. En datzelfde geldt waarschijnlijk ook voor Kaya F. Het stuk grond dat naast de kavel ligt en waarvan ik hoopte het in erfpacht te kunnen verkrijgen, lijkt te zijn bestemd als openbare weg. Waarheen is mij een raadsel,maar als dit zo is is dit niet te verkrijgen. Ga dit vandaag checken bij het kadaster! Dat maakt de spoeling weer dunner, maar komt tijd komt raad en zal er wel weer iets anders langskomen. Dan blijft voor nu alleen Son... en BK over. De eerste is duur en de tweede is te klein voor ons drieën. Dus we zullen zien. Donderdag komt Wim, de aannemer nog wel voor een dagje naar Bonaire, dus kan nog wel even sparren over grond/bouwen etc. Maar naast deze zaken waren er ook mooie dingen. Allereerst heb ik eindelijk mijn boek uit. deel 3 van de milleniumtrilogie. Super! Alleen het einde vindt ik dan toch wel een beetje kort door de bocht, maar oke. Daarna ook gisterennmiddag lekker een duikje gedaan met René in het zuiden, Tori's Reef. Aansluitend weer heerlijk samen gedouched, maar Jack en Trix wees gerust ieder onder zijn eigen douche in zijn eigen huis/studio. Daarna lekker steak gegegeten bij Annemieke en René. Zo dat was het eigenlijk wel voor deze dag. Natuurlijk kan ik de dagelijkse routine wel opnoemen, maar dat doe ik eigenlijk elke dag al: - vroeg opstaan - lekker koffie op de porch - even kletsen met iedereen die even aanschuift - een ontbijtje - een verhaaltje schrijven en wordfeud Als ik dit dan weer in een aantal zinnen zet is het plotseling weer een lang verhaal, maar vandaag even niet. zie jullie morgen

Reacties

Reacties

Inge

Hoi pap,

Wat jammer dat KK al verkocht is... Hier had ik echt op gehoopt dat we dat konden kopen. Helaas!
Maar zoals je al zegt, er zal wel weer wat nieuws op ons pad komen.

Dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!