jderoos.reismee.nl

What to do on a wednesday on Bonaire

Vandaag alweer de derde woensdag op Bonaire. Die begon net als alle andere dagen, met een ontbijtje met broodjes van the Dutch Bakkery. Heerljk vers. Een bak koffie en relaxed genieten in het zonnetje. Kan nu nog, als ik het goed begepen heb is het slecht weer in Holland, dus zal kijken of ik nog een plekje heb ik de koffer, dan neem ik wat sunshine mee. Vanochtend eerst nog even naar BK. we hebben afgesproken om elkaar nog even te treffen. BK blijft een ontzettend mooie accomodatie. En wie weet, moeten we toch nog eens kijken hoe we iets kunnen uitbreiden daar. Blijven nadenken en mogelijkheden blijven zien. Het gesprek is wederom prima. We spreken af dat ik ga nadenken en dat we eventueel in Nederland nog contact hebben. Daarna terug naar the Lizard en samen met Rene naar het kadaster, kijken of ik meer te weten kom over het stukje grond naast de grond op Kaya F. Het kadaster verwijst me naar Domeinen, een onderdeel van Dienst Ruimtelijke Ordening Bonaire (DROB). Dus naar de andere kant van Kralendijk. Hier aangekomen blijkt Jerry, de aangewezen persoon er niet te zijn, dus dat wordt even bellen op donderdagochtend. Zover de zakelijke kant. Inmiddels is het lunchtijd en daarna op de scooter nog eens even een rondje rijden. Daarna even aan bij de donkey sanctuary (ezel opvang) en dan naar de beachhut. Het wordt een gezellig middagje. De beachhut wordt inmiddels omgetoverd in Oranjesferen, want we zijn hier op Bonaire nu eenmaal gewoon in Nederland. Grote TV schermen en oranjevlaggetjes, slingers, t-shirts, alles is hier straks oranje. Vanavond ga ik uit eten met Marjolein. We gaan natuurlijk naar Plaza, want daar werkt Okke inmiddels. Heerlijk gegeten. Chef-kok Okke heeft meer dan zijn best voor ons gedaan. Rond 12 uur terug naar the lizard en lekker slapen. Zo dat was dan weer een dag. Nog 2 te gaan.

Reacties

Reacties

Jenny

Goed plan van die sunshine!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!