jderoos.reismee.nl

Een werkdag op Bonaire

Vanochtend om 8 uur opgestaan en begonnen met de mail. De bank gemaild en nog een aantal andere zaken gedaan. Uiteraard onder het genot van een lekkere bak koffie op de porch. Dat is al een heel ander gevoel dan op kantoor. Werken is werken, maar hoe, wat en waar is wel anders. Nog even geskypt met Inge. Zij had nog een paar zaken gezien bij Ikea voor de appartementen. Nadat ik de mail had verzonden had ik de bank ook al direct aan de telefoon. Een tijdje met Omarzitten praten en hij gaf aan dat als ik nog wat info zou sturen hij dit zou doorsturen aan de account manager op Bonaire. Zo gezegd zo gedaan. De acc.manager belde vervolgens al snel mij en hebben voor vanochtend direct afgesproken. Het was een goed kennismakingsgesprek en hebben zaken uitgewisseld. Verder was het een relaxed dagje. Even aan de pool gelegen en daarstraks de boodschappen gedaan voor het ontbijt van morgen, voor the Lizard en voor ons avondeten. Ik ga straks bami maken. Verder net even alles bijgewerkt met wordfeud en ruzzle. Nederland jullie kunnen weer aan de slag. Zo dat is dan het einde van een werkdag. Ja dan heb je minder te schrijven en te vertellen als anders. Tot morgen allemaal.

Reacties

Reacties

Jenny

Ik ben niet op de hoogte zo te zien. Zit je weer in B! Status mij onbekend maar ik zal Baukjen/Janette ff vragen!

Succes enneh..werkze!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!