jderoos.reismee.nl

Op welke wijze kun je allemaal communiceren

Bon dia, Ja en kun je dit allemaal op één dag doen, lees verder: Vanochtend heel vroeg opgestaan, zo rond de klok van half 5!!!! Je zou hier bijna een ochtendmens worden. Ik moest nog wat zakelijke dingen afhandelen met Nederland, dus omdat het bij jullie al later op de dag is dan en als je nog wilt communiceren moet je wel vroeg beginnen. Dus om kwart voor vijf gedoucht en al op de porch met een heerlijk temperatuurtje aan de slag. Een paar mails verzonden, een paar sms'jes en een what' s appje gestuurd. Zo dat waren al een paar contactmogelijkheden die zo even voorbij kwamen. Na over en weer zo even te hebben gemaild, heb nog een nieuwe wijze hieraan toegevoegd. Om kwart voor 9 maar even een ouderwetse wijze gebruikt, de telefoon, en de laatste dingen zo afgestemd. Inmiddels was het bijna half 10 en heb ik mij klaar gemaakt voor het vervolggesprek met Anja, de makelaar. Zij had al wat huiswerk gedaan aan de hand van vragen die ik haar vorige week al gesteld had. Een paar teleurstellingen komen er uit als conclusie, maar ook weer nieuwe ideeën komen langs. Ja zelfs een paar afgesloten, maar wel interessante, zaken die in juni op tafel lagen blijken weer een nieuwe mogelijkheid te zijn. Ten aanzien van onze eerste keus, om het zo maar even te noemen, geeft Anja an dat de verkopers niet in prijs willen zakken, dat is een forse teleurstelling. De vraagprijs is echt veéééél tehoog, maar ja dat zegt de verkoper niets natuurlijk. Volgende week maar even kijken of we eigenwijs zijn en toch iets willen doen hiermee. Als " oude" project komt KK weer langs. Dit is het onafgebouwde project niet ver van The Lizard Inn. In juni zou dit worden doorverkocht, maar blijkbaar is dit niet doorgegaan. Ik ga hier vandaag of morgen wel even kijken. Ook een nieuw project komt voorbij. Dit ligt iets verder van het centrum, maar er staan nu drie huizen en met name de 3000m2 grond die erbij ligt biedt een goede mogelijkheid. Hier ga ik maandag kijken. Zo dat was de eerste afspraak, Face to Face, die hadden we nog niet gehad vandaag. Nu even rustig aan en de zaken even verwerken. Nog even mailen met Nederland, zaken zijn nog niet geheel geregeld. Daarna even skypen met Inge!!!!! Daarna even zwemmen en om 3 uur naar de accountant. Dit is een zeer goed gesprek en ik heb een goede klik met hem. Wij nemen allerlei zaken door en ik wordt zo weer veel wijzer. Uiteindelijk zit ik ruim 2 uren bij hem en rond kwart voor 6 komt René me weer halen. Terug bij the Lizard opnieuw even op skype, nu met Baukjen en dan uit eten met Hans van East Coast Diving. We doen eerst even een borrel bij Karel en dan een lekkere tapas bij La Guernica. Dit is het echte Bonaire. Om een uur of elf ben ik terug, René ligt inmiddels al op bed, dus dan voorbeeld volg ik ook en slaap als een roos. Zo dat waren vele mogelijkheden om te communiceren en allemaal zijn ze op hun eigen manier effectief. Spreek jullie snel weer

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!