jderoos.reismee.nl

Djasabra

Of wel zaterdag op Bonaire. Vanochtend rond half 8 opgestaan. René was ook net wakker en ging naar The Lizard Inn. Ik heb lekker met een bak koffie even wat mail gedaan en uiteraard even weer wat woordjes gelegd met wordfeud en ruzzle. Om een uur of 9 ben ik ook naar the lizard In gelopen en heb een broodje gemaakt. René had ook nog niet ontbeten, dus maar even samen gedaan. Ook René had zijn mail gedaan, dus dat is wel een aardig begin van de dag, of je nu werkt of gewoon nog relaxed vrij hebt. Na het ontbijt even met Betty wat Papiaments geoefend, getallen en de dagen van de week, vandaar de titel.... Dit nadat we de keuken helemaal hebben uitgeweild, ik had de warmwater kraan gebruikt, maar daar komt geen warm water uit, sterkr nog er komt helemaal geen water uit, behalve onder het aanrecht.... Dus alles kletsnat. Na de koffie met Betty en René de boodschappen gedaan voor Janette en Lukas, want zij zijn nu onderweg. Even lekker vers brood gehaald bij the Dutch bakkery en daarna door naar de warehouse. Hier even een flesje wijn, beleg, nootjes, boter en een polar voor Lukas ingeslagen. Dan kan er vanavond lekker iets worden gedronken en morgen lekker worden ontbeten. Terug bij the Lizard is René even inkopen gaan doen bij Ikea en Blokker. Ja die hebben we hier ook. Daarna even bij t huis een broodje gedaan en de spullen gepakt voor een lekkere middagduik samen. We gaan naar het zuiden en kijken bij the Lighthouse, één van mijn favouriete plekken, maar alleen toegankelijk als het niet waait. We hebben geluk en kunnen hier heerlijk een driftdive maken. Na een kwartier komen we een spotted eagle Ray tegen en net iets verder de eerste schildpad. Ook een paar baracudas en een tarpon zwemmen voorbij. Daarna nog een grote schildpad, dus naast alle moois aan koraal is het vandaag een mooie dag. Om kwart voor 5 zijn we terug en nadat we de spullen hebben gespoeld in de nieuwe spoelbakken nemen we bij de pool een amster bright. René gaat even met Max eruit en dan kan ik straks om iets na 6en Janette en Lukas van de airport halen. Ik kom nu ook net onder de douche vandaan en gelukkig kan ik onder de fan dit verhaaltje even typen, anders was een 2e douche niet overbodig geweest. Zo dat was een relaxed djasabra. Nu nog een gezellige avond en dan tot morgen allemaal. Ayo

Reacties

Reacties

Baukjen

Ayo,

Wat fijn dat je weer een duik hebt kunnen maken :-)
Benauwd daar dus. Hier heerlijk weer, zoals ik al w.a.-te. Janette en Lukas zullen het wel super vinden dat je ééa voor hun ingeslagen hebt. Al goede oefening voor straks! Doe ze de groeten en gezellige avond met elkaar! xxx ....ben wel benieuwd wat zondag in Papiaments is.......vraag mijn 'naamgenoot' maar even.

Jenny

Oh Janette vragen gaat nie, ze is bij jou!!! Groetjes dus!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!