jderoos.reismee.nl

Een dag niet gescheven is een dag ........

Beste allemaal, zoals jullie weten is djadumingo een rustdag, zo dacht ik er gisteren dus ook over en heb dus niets geschreven. Maar hier ben ik dan weer. What did happen. Eerst even een aantal mails verzonden, o.a. de makelaar, Hélène en nog een paar. Daarna even een ontbijtje en kijken of Janette en Lukas de eerste nacht goed zijn doorgekomen. Janette ligt nog op bed, na een slecht nacht. Werd om 2 uur gewekt door een belletje uit Europa, en dan ben je de echt de klos. We besluiten de middag een duikje te maken, Margaret Bay wordt het deze keer.Een niet al te lange duik, want Lukas heeft last van een lekkende regulator. Dat wordt dus even klussen als we terug zijn. Wel zien we weer een turtle. Terug bij the Lizard heeft Janette vriendschap gesloten met Anna, zij komt uit Berlijn. Gezellig even kletsen met een wijntje aan de pool en dan besluiten we met z? vieren een douche te nemen om daarna een borrel te drinken bij Karel's. Daarna lekker uit eten bij La Guernica. Het is erg gezellig en het eten, opnieuw tapas, is weer erg lekker. Daarna gaan Anna en ik nog voor één wijntje naar Havanna. Maar één wijntje wordt een tweede en wordt..... drie uur 'snachts. Erg gezellig dus, net als de wandeling terug naar the Lizard. De gesensureerde versie is; we lopen naar the Lizard terug en we komen daar ongeschonden aan. Een korte nacht volgt, want om 8 uur heb ik een skype afspraak met Inge. Daarna de mail even lezen en heb een uitnodiging van de makelaar. De afspraak die vorige week niet doorging. Ook de fiscalist in Nederland heeft een mailje achtergelaten om te skypen, dit is om 10 uur. Daarna een afspraak met Anja, mijn eigen makelaar. We gaan een huisje bezichtigen. Hier zijn er 3 van en daarachter ligt een stuk grond. Het is werkelijk weer een erg goede optie. Dus Inge en Jorn ik ben in afwachting van wat jullie nu van Bonaire gaan vinden. Nog 3 dagen en dan zullen we dit gaan ervaren. Na de middag, nadat ik nog even met Tom en mijn ouders heb geskypt ga ik naar de andere makelaar. Uiteindelijk blijkt hij niets te hebben, alleen een paar zeer kleinschalige projecten. Wel heb ik een goed gesprek en krijg ik wat extra informatie over S. Het project wat niet in prijs zou willen zakken. Hij schrikt ook van de vraagprijs en geeft een strategie aan die ik zou kunnen volgen . Ook geeft hij aan dat de prijs zeker 40 procent te hoog is. Dus wie weet. Gelukkig heb ik vanmiddag de auto van René mee, dus de terugweg is een lekker koel ritje terug. Daarna even aan de pool, je moet je kleurtje natuurlijk wel even bijhouden. Aan het einde van de dag nog even naar Karel, met Janette, Lukas en Anna. Hier nemen we een kleine snack, dus eten hoeft daarna niet meer. Nu nog even aan de pool, heerlijk met deze temperatuur. Zo nu zijn jullie weer bij.

Reacties

Reacties

Baukjen

Djadumingo is dus zondag, je leert toch snel.

Klinkt gezellig, de ene wijntje na de andere.......maar nu ook nog even the dirty details.........

Hier ook prachtig weer, en het blijft ook nog een tijdje mooi :-)

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!