jderoos.reismee.nl

Wakker worden met regen

Hoe hollands klinkt dat. En dat klopt ook, want we schijnen hier gewoon in Nederland te zijn, maar dan met tropische temperaturen, de dollar, een airco en na 10 minuten weer zonneschijn. Opgestaan en heerlijk een verfrissende douche genomen. Dat is wel lekker, want in de nacht is het hier wel erg warm. Ik wil niet met de airco aan slapen en de fan is nog niet gearriveerd. Het voordeel is wel dat ik lekker op tijd wakker ben. Eerst vanochtend de fraudeformulieren ingevuld die Inge heeft ingescand. deze weer terug gemaild zodat zij ze op de post kan doen. En nu maar hopen dat de nieuwe creditcard hie snel aankomt. Daarna een ontbijtje en m'n derde bak koffie. Even de ontbijtjes van de gasten opruimen en de vaat doen voor René. Daarna gaan we naar Karel voor een bak koffie met Annemieke. Gezellig ook met haar even bijkletsen en maken een eetafspraak voor aanstaande zaterdag bij At Sea. Daarna terug naar the Lizard om ons klaar te maken voor een late middagduik. Plan is naar het noorden, maar dan ontdekt Lukas dat hij gisteren zijn loodpocket is verloren, dus gaan we opzoek bij de saltpier voor de pocket. Helaas als we daar aankomen ligt er een schip om zout te laden en mogen we het water hier vandaag niet in. Gelukkig kan Lukas het met een noodpocket oplossen en kunnen we toch duiken. Tori's Reef wordt het. Altijd een zeer relaxed duikje. Ook deze keer. We overbruggen denk ik maar 300 meter, maar zien zo veel kleine dingen, dat het weer echt genieten is. zoals een arrow crab en spinnetjes. Terug aan de kant en nadat we de spullen weer hebben opgeladen gaan we nog even langs een mogelijke B&B in Belnem. Het geheel heeft veel achtersta;;ig onderhoud en ook hier zal moeten worden bijgebouwd, maar als je hier doorheen kijkt heeft ook dit zeker mogelijkheden. Voor mij geldt alleen dat dit nog verder uit de stad ligt en dat maakt mij twijfelachtig. Terug bij the Lizard treffen we Anna. Zij heeft vandaag haar eerste duikdag achte de rug endeelt haar ervaringen. René gaat vanavond nog met Marco een nachtduik doen. Ik haak deze keer af. Dat gebwurd niet snel, maar vanavond even geen duik. Wij besluiten daarentegen naar City Café te gaan voor een hapje eten. Om een uur of negen zijn we terug en wil Anna Nederlands leren. Hiervoor gebruiken we wordfeud en dat levert diverse hilarische momenten op. Vreemde woorden met leuke vertalingen. Nu lig ik al lekker op bed en gaat het kaarsje ook langzaam uit, dus zeg ik tot morgen allemaal

Reacties

Reacties

Jenny

Hmmm...centrum is idd wel voorkeur als ik zou boeken. Wij zaten vorige x niet in het centrum maar wel loopafstand. Buddy dive, kan dat?

Jan

Jenny,
Klopt Janette en Lukas zijn ook hier. Gisteren zijn Inge en Jorn hier aangekomen.
Gaan samen op zoek naar de mogelijkheen.
Centrum mee eens, maar wat ik nu bekijk ligt veel dichter bij centrum dan Buddy waar jullie zaten. Thanks voor de tip.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!