jderoos.reismee.nl

Genieten, Duiken en Relaxen

Vanochtend opgstaan en bij The Lizard gekeken of de jongens al wakker waren. Dit was zo, dus eerst een ontbijtje genomen met elkaar. Dat is genieten. Lekker in het windje onder de palappa een broodje, kopje koffie en even bijkletsen. Na het ontbijt brengen Inge en ik Jorn naar Dive Friends voor zijn 2e dag van zijn Open Water. Hij heeft er echt zin in en samen met Peter gaan ze direct de laatste dvd kijken en daarna nog iets theorie en dan het water in. Wij pakken een paar flessen voor onze duik en wachten nog even op Anna. Daarna terug naar de Lizard, waar Janette en Lukas ook aan zijn geschoven. Even een korte briefing en dan pakken we onze spullen. We gaan duiken bij Andrea 2.Dit omdat gisteren hier diverse Turtles door Janette en Lukas zijn gespot. Leuk als we ze ook zien, met name natuurlijk voor Inge en Anna. We gaan te water en doen het lekker rustig aan. We zien al snel een Baracuda, Blue Parrotfish, een klein spinnetje en nog veel meer. Na ruim een halfuur keren we om en nog maar net op de terugweg zien we een Turtle. Hij spot ons ook en probeert nog om zich te verstoppen, maar gelukkig zien we waar hij onderduikt. We kunnen heerlijk op de bodem blijven liggen en kunnen zo een paar mooie foto's maken en een leuk filmpje. Voor Inge en Anna, maar ook voor ons, super. Na de duik rijden we de kustweg af, om in Rincon uit te komen en hier een lunch te nemen bij RoosInn. Maar helaas voor ons, de weg is afgezet en de motorclub heeft het gehele restaurant bij Roos in beslag genomen, dus wordt het terug naar Kralendijk en zijn we bij Spice gaan lunchen. Een heerlijke lunch valt ons ten deel. Na de lunch terug en pakken nog even een paar spullen en gaan naar Dive Friends om hier nog even een korte duik te maken en kijken of we Jorn onderwater spotten. Wij komen hem tegen dus een klein filmpje en een paar foto's zijn het bewijs dat hij echt onderwater zit. Daarna alle spullen schoonmaken en gaan we terug naar de Lizard. Hier even aan de pool en rond6 uur gaan we nog even naar Karel's, Inge, Anna en ik. Jorn gaat nog even aan de studie. Wij gaan rond 7 uur terug en halen Jorn even op en gaan daarna eten bij ElMundo, Het Relax deel van de dag is dus ook geslaagd. Even aan even aan de pool, een drankje bij Karel en een lekker hapje bij ElMundo. Daarna terug naar de Lizard en nog even onder de palappa. Zo dat was weer een herlijke dag.