jderoos.reismee.nl

Zakelijke meeting en Prijsvergelijking

Het is maandag, drie weken op het eiland en voor de kinderen nog 4 dagen te gaan. Het gaat zo weer erg snel. Zij hadden graag langer gebleven, maar ja dat gaat deze keer niet. Ik moet ook nog niet aan het afscheid denken, het zal dan wel erg stil worden. Want naast de zakelijke dingen hebben we het vooral ook erg gezellig en genieten van alle moois op en van het eiland. De pl nnen voor vandaag worden iets gewijzigd, want Jorn heeft gisteren waarschijnlijk toch iets verkeerds gegeten. Gelukkig is dit aan het begin van de middag weer over en is hij weer mobiel, fris en is hij weer van de partij. Vanochtend gaan we bij Zonnig Zeezicht kijken. Dit is een accommodatie met 5, misschien 6 (één appartement is gemakkelijk te splitsen). Het ligt buiten Kralendijk, maar dat wordt gecompenseerd door een magnifiek uitzicht. En het mooie is dat er nog een kavel aangrensend is waar nu alleen een klein gebouwtje op staat. Dus we kunnen hier als we gestart zouden zijn iets gaan bijbouwen. Het is jammer dat Jorn er niet bij is, want het ziet er goed uit , maar ik denk dat Jorn nog wel wat toegevoegde waarde had kunnen bieden. Er is een klein zwembad. Het heeft zeker potentie. Vooral ook Inge heeft hier een zeer goed beeld over. Waar we wel uit zijn (denk ik) is dat nieuwbouw niet ons ding gaat worden. Het proces hierbij is erg lang en dan zouden we pas over anderhalf tot twee jaar kunnen starten. Nog niets weggooien, maar ..... Na het bezoek even snel naar het postkantoor, als het goed is is mijn Creditcard gearriveers, maarhelaas we zijn net 5 minuten te laat, dus morgen maar even langs. Daarna terug naar de Lizard. Een broodje doen en dan nog even met Sjack en Trix langs Zonnig zeezicht. Ook zij zien hier potentie in. Dus zo krijgen we nog even van buitenaf infomatie van vakantiegasten. Zij zouden zeker hier willen verblijven. Daarna zetten we de strooptocht (eerst huizenjacht) voort door even te shoppen. Inge is erg benieuwd wat alles hier kost en wat er überhaupt allemaal te krijgen is. Dus eerst naar de home-shop (helaas dicht, maar door de ramen is wel e.e.a. goed te zien). Inge ziet zeker leuke dingen. Daarna het dorp even in en kijken bij Blokker. We schatten in dat alles hier wel wat duurder is, dus noteren van enkele gangbare zaken de $ prijs en gaan later in Nederland de prijzen nog eens vergelijken. Terug bij de Lizard is Jorn gelukkig weer helemaal opgeknapt en zit lekker aan de pool. Wij volgenzijn voorbeeld. Daarna nog even bijkletsen met Sjack en Trix, zij vertrekken straks weer naar Aruba. We spreken af dat ik niet aankomend, maar het daaropvolgende weekend even naar Aruba overvlieg. Dus dat wordt weer gezellig. Vanavond gaan we met de familie de J. uit dineren. We worden om 7 uur opgehaald in de limo. Het is een zakelijke bespreking over de kavel. Daarnaast is het contact wellicht minstens zo belangrijk. Zoals gezegd zijn zij erg bekend met alles op het eiland en hebben veel invloed. Dat merk je ook als we aan tafel zitten en iedereen die even langsloopt en even wat tegen hem zegt. Inderdaad blijkt dat het contact in dit geval het resultaat is van de bespreking. Terug bij de Lizard (het is half tien) is bijna iedereen al naar bed. Dus een early night is ook voor ons het resultaat. Maar dat is ook wel eens goed. Zo dat was het dan weer. Tot morgen

Baukjen

Het lijkt mij een verstandig besluit om niet voor nieuwbouw maar voor een bestaande accomodatie te kiezen (met evt. uitbreidingsmogelijkheden).
Ik heb de video etc. even bekeken van Zonnig Zeezicht, ziet er goed uit!
Succes met alle overpeinzingen!!

Jenny

lastig hoor!! Ik zal ook even op zonnig zeezicht kijken.