jderoos.reismee.nl

5 weken op Bonaire en nog 2 weken te gaan

Goedemorgen allemaal, of wat het bij jullie ook mag zijn. Hier is het in iedergeval nog ochtend. Weer een mooie dag, het zonnetje schijnt volop en zit met een bak koffie lekker in de korte broek op de porch. Net de mail even gedaan. Nog even een mailtje aan Anja, de makelaarvoor wat info over ZZ. En even een mail aan Tom en Inge gezonden. Daarna de oude mails opgeruimt, want wat krijg je toch veel binnen. Nu even een verhaaltje schrijven over de afgelopen 2 dagen. Zondagochtend heerlijk relax gedaanmet een ontbijtje en een kop koffie. Daarna met Jim plannen gemaakt hoe we dag gaan indelen met duiken. We starten vanochtend in het Noorden en besluiten bij de Lizard te lunchen. Dan pikken we René op voor een middagduik en daarna treffen we Henri voor een borrel bij de Beachhut. WAT KAN HET LEVEN TOCH EEN MARTELGANG ZIJN. Zo gezegd zo gedaan. De duikflessen hebben we gisteren al opgeladen, dus we kunnen zo op weg. We besluiten te gaan duiken bij Webers Joy. Dit wordt geen driftdive, dus we beginnen keurig tegen de stroming in, na ongeveer 25 minuten keren we om en uiteindelijk maken we een duik van 53 minuten. Daarna lekker even nagenieten met een flesje water, van het uitzicht en dan terug naar de Lizard. Het is inmiddels 1 uur geworden, dus tijd voor een broodje. Geen wijziging in de plannen, dus daarna vertrekken we met z'n 3en richting het zuiden. We kiezen voor Salt Pier. Dit iszoals jullie inmiddels wel weten een niet te diepe duik en met de zonnestralen van vanmiddag een mooie duik. Jim kijkt zijn ogen uit. Daarna zoals gezegd naar de Beachhut, waar het op zondagmiddag erg gezellig is. Henri in inmiddels net gearriveerd, dus met z'n 4en nemen een een bright. Om 5 uur gaat René terug voor Max, wij nemen nog een laatste biertje en gaan dan ook terug. Wij doen de boodschappen voor het eten, want vandaag moet er maar weer eens zelf gekookt worden. Het wordt nasi, heerlijk. Maandag staat in het teken van de zakelijke activiteiten. Ik sta al vroeg op en ga aan de slag met mijn ondernemersplan. Dit herschrijf ik op ZZ, zowel de tekst, als het cijfermatige deel. Vooral dat laatste vergt veel tijd. Uiteindelijk neem ik tussendoor wel even een break, maar ben pas om 3 uur in de middag klaar. Ik heb Eric van ghet accountantskantoor tussendoor al even een mail gestuurtom de cijfers inhoudelijk door te nemen. Hij heeft inmiddels gereageerd en ik tref hem woensdag. Dus het plan even via de mail verzenden, zodat hij zich kan voorbereiden. Daarna even met René wat boodschappen gedaan en inmiddels is het 4 uur. Nog even relax aan de pool mijn boek uitlezen. Ik heb vanavond met Hans afgesproken om even iets te gaan drinken. Dus ik blijf tot een uur of 8 bij the Lizard en ga dan richting Karel. Hans heeft zijn nieuwe vriendin mee, en het wordt erg gezellig. Zij is al jaren op het eiland, dus genoeg stof om te delen. Rond 10 uur besluiten we terug te gaan en dan zit ook deze dag er weer op. Ayo iedereen en tot de volgende keer

Reacties

Reacties

Baukjen

Mag ik ook zo'n martelgang ............please????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!